Semináře

On-line seminář: Nový zákon o odpadech, 22.1.2021, 09:00 – 13:00

On-line seminář: Ohlašování agendy ovzduší za rok 2020, 9.2.2021, 09:00 – 14:00


On-line seminář: Energetická statistika, 18.2.2021, 09:00 – 13:00


Co je on-line seminář?

Je to moderní, pohodlná a bezpečná forma vzdálené účasti na vzdělávací akci. Největší výhodou je, že se semináře můžete zúčastnit odkudkoliv chcete. Naše on-line semináře jsou realizovány prostřednictvím aplikace Microsoft Teams, což je profesionální nástroj, nenáročný na obsluhu a technické vybavení účastníků. Teams na rozdíl od některých konkurenčních produktů nevyžaduje žádnou registraci uživatelů, avšak disponuje všemi potřebnými funkcemi včetně možnosti ústního i písemného pokládání dotazů ze strany účastníků na přednášející nebo organizátora akce.

Co potřebuji, abych se mohl(a) on-line semináře zúčastnit?

Notebook, osobní počítač, tablet nebo chytrý telefon připojený k internetu. Pokud Vaše zařízení není vybaveno reproduktorem, stačí připojit sluchátka. Pokud máte v úmyslu pokládat dotazy, je třeba, aby bylo Vaše zařízení vybaveno také mikrofonem (pokud není, nevadí, dotazy lze pokládat i písemně). Webkamera není potřeba.

Potřebuji kvůli on-line semináři instalovat do svého zařízení nějaký zvláštní software?

Pokud použijete notebook nebo počítač a máte v něm nejrozšířenější internetový prohlížeč Google Chrome nebo prohlížeč Microsoft Edge, který je již několik let součástí všech nových počítačů s operačním systémem Windows 10, nic dalšího potřebovat nebudete. Pokud máte jiný prohlížeč (např. Internet Explorer, Mozilla Firefox) bude třeba si zdarma nainstalovat aplikaci Microsoft Teams (postup je uveden níže), případně jeden z výše uvedených prohlížečů.

Pokud použijete tablet nebo chytrý telefon je třeba stáhnout si zdarma aplikaci Microsoft Teams. Tu vyhledáte, pokud používáte zařízení s operačním systémem Android, v aplikaci Google Play, případně v aplikaci App Store, pokud máte zařízení s operačním systémem iOS.

Jak se k on-line semináři připojím?

Poté co odešlete závaznou přihlášku na seminář, obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí přihlášky. Jeho součástí bude odkaz, prostřednictvím kterého se následně (v době konání semináře) připojíte k on-line semináři. Kliknutím na odkaz (pokud už nemáte ve svém zařízení nainstalovanou aplikaci MS Teams, která by se tím automaticky otevřela) se ve Vašem internetovém prohlížeči otevře úvodní stránka, na které jsou zobrazeny možnosti přístupu na seminář. Pokud se Vám tato stránka otevře v prohlížeči Google Chrome nebo Microsoft Edge zvolte druhou možnost „Pokračovat v tomto prohlížeči“. Pokud se Vám otevře v jiném prohlížeči, zvolte první možnost „Stáhnout aplikaci pro Windows“ (doporučuji ověřit si, zda máte podporovaný a aktualizovaný internetový prohlížeč, kliknutím na uvedený odkaz, hned jak ho dostanete e-mailem, abyste případnou aktualizaci prohlížeče nebo stažení aplikace měli hotové dříve, než se seminář bude konat). Následně se Vám otevře okno aplikace Teams, ve kterém vyplníte své jméno a příjmení, pod tím vypnete mikrofon, aby se nepřenášely rušivé zvuky z Vašeho okolí ostatním účastníkům a pokud nechcete, aby ostatní viděli obraz z Vaší kamery (pokud jí máte), můžete jí ovladačem vedle vypnout. Pak už jen kliknete na tlačítko „Připojit se“. Tím vstoupíte do tzv. předsálí. Po ověření, že jste na seminář přihlášen(a), Vás organizátor připojí k on-line semináři.

Jak on-line seminář probíhá v praxi?

Po úvodním slově moderátora semináře, který seznámí účastníky s ovládáním aplikace a harmonogramem akce, předá organizátor slovo přednášejícímu a začne přednáška. Na monitoru svého zařízení uvidíte přes celé okno aplikace obsah, který by na klasickém semináři byl promítán dataprojektorem na plátno (prezentaci, případně další materiály) a z reproduktoru nebo sluchátek uslyšíte přednášejícího. Pokud budete mít dotaz, kliknete na ikonu ruky, čímž se „přihlásíte“ a moderátor (nebo přednášející) Vás následně vyzve, abyste položil(a) dotaz. Dotazy lze pokládat i prostřednictvím písemné zprávy skrze aplikaci.

Storno podmínky seminářů: Z důvodu objednávání souvisejících služeb lze závaznou přihlášku na seminář zrušit, aniž by byly účtovány stornopoplatky, nejpozději 48 hodin před začátkem semináře (do lhůty se nezapočítávají víkendy a státní svátky). Při pozdějším zrušení účasti nebo nedostavení se na seminář jsme však již nuceni účtovat stornopoplatky ve výši 100 % ceny semináře.

  • Kontakty

    Korespondenční adresa
    Energetický institut
    Měšická 830
    250 65 Bašť

    Fakturační adresa
    Václav Žáček
    Měšická 830
    250 65 Bašť

    IČO: 715 72 325
    DIČ: CZ7812010426

    Tel.: 724 550 035
    E-mail: info(zavináč)energeticky-institut.cz

    Další kontakty...