Energetický institut si Vás dovoluje pozvat na jednodenní seminář, který se bude konat 24. ledna 2023 v HOTELU OLYMPIK****, Sokolovská 138, Praha 8 – www.olympik.cz (spojení MHD: Metro B stanice Invalidovna, pak asi 100 metrů pěšky směr Palmovka, parkování je možné v okolí hotelu nebo na hlídaném hotelovém parkovišti).
Tento seminář se bude konat v klasické prezenční formě, bude však současně přenášen také prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. V přihlášce si tedy lze zvolit buď osobní účast nebo účast on-line. V případě, že Vám nevyhovuje termín konání, lze si objednat také záznam semináře (Informace o tom, co je on-line seminář a co potřebujete, abyste se ho mohli zúčastnit, naleznete zde).
Seminář je určen všem pracovníkům, kteří mají za úkol vedení evidencí a plnění ohlašovací povinnosti podle zákona o odpadech a dalších právních předpisů v oblasti ochrany životního prostředí. Na semináři budou podrobně komentovány postupy a pravidla pro vedení evidencí původců odpadů a jednotlivých typů zařízení a jejich ohlašovací povinnosti. Následovat bude praktická ukázka ohlašování prostřednictvím ISPOP. Tradičně velký prostor bude věnován dotazům účastníků včetně individuálních konzultací.
Program semináře:
08:30 Prezence účastníků
09:00 Evidence a ohlašování podle zákona o odpadech a změny legislativy v oblasti odpadů:
- novela prováděcích vyhlášek k zákonům 541/2020 Sb. a 542/2020 Sb.
- obecné zásady vedení evidence odpadů a ohlašování odpadů původcem
- evidence odpadů o ohlašování provozovateli zařízení pro nakládání s odpady
- vedení evidencí a ohlašování (např. zpracovatelé elektrozařízení, zpracovatelé vozidel s ukončenou životností, sběrny odpadů a sběrné dvory, atd.)
- ohlašování přepravy nebezpečných odpadů
10:30 Přestávka na kávu a občerstvení
11:00 ISPOP, aktuální změny, ohlašování v oblasti odpadů, SEPNO:
- změny ohlašování v souvislosti s provozem systému ISPOP 2
- Centrální registr ŽP (CR ŽP) a napojené systémy
- Základní činnosti v CR ŽP – praktická ukázka práce v CR ŽP
- Registrace subjektu, přidělení agendy, zmocnění
- ISPOP2 – praktická ukázka ohlašování
- Vyplnění hlášení F_ODP_PROD
- Koncepty hlášení
- Kontrola a podání hlášení
- Ověření stavu hlášení
- Ověřování hlášení orgány ORP
- Oprava údajů v podaném hlášení
- Modul SEPNO pro elektronické ohlašování přepravy nebezpečných odpadů
13:00 Diskuse, individuální konzultace, závěr semináře
Závaznou přihlášku zašlete, prosím, nejpozději 23. ledna 2023. Pro přihlášení na seminář je možné použít elektronickou přihlášku na této stránce nebo zaslat vyplněnou přihlášku na email: info@energeticky-institut.cz. Účastnický poplatek je 2.314,- Kč + DPH 21 % (2.800,- Kč včetně DPH). V ceně je zahrnut sborník v elektronické podobě a v případě osobní účasti také občerstvení. Potvrzení o účasti vydáváme na vyžádání. Platbu poukažte na účet: ČSOB, a.s., číslo účtu: 165297033/0300, variabilní symbol: 25001. Daňový doklad obdrží účastník e-mailem nebo na semináři. Fakturační údaje dodavatele: Václav Žáček, Měšická 830, 250 85 Bašť, IČ: 71572325, DIČ: CZ7812010426. Storno podmínky: Závaznou přihlášku je možné zrušit nejpozději 48 hodin před začátkem semináře (do lhůty se nezapočítávají víkendy a státní svátky). V případě pozdějšího zrušení účasti nebo nedostavení se na seminář se zaplacený poplatek nevrací a pokud ještě nebyl uhrazen, bude fakturován stornopoplatek ve výši 100 % ceny semináře. Zasláním přihlášky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely organizace semináře, pořízením záznamu semináře, s cenou a storno podmínkami. Organizační garant: Václav Žáček, tel: 724 550 035, email: info@energeticky-institut.cz